Kategórie

Výrobcovia

Najpredávanejšie produkty

Možnosti dopravy

Doručenie kuriérom GLS Slovakia do 24 hodín po celej SR

Oblasť doručenia: celá SR
Lehota doručenia: pracovný deň nasledujúci po dni odoslania zásielky
Dni doručenia: pondelok - piatok
Časové rozmedzie doručovania: 08:00-17:00 (3-hodinový interval doručenia upresní dopravca)
Doplnkové služby v cene dopravy: Balíkomat, ParcelShop

Poplatok za doručenie podľa spôsobu platby

Cena bez DPH

Cena s DPH

Poplatok za dopravu pri platbe vopred

4,80 €

5,76 €

Poplatok za dopravu pri platbe na dobierku (t.j. dopravné + poplatok za dobierku)

6,00 €

7,20 €

Možnosť sledovania zásielky: web GLS Slovakia
Informačná linka dopravcu*: 18 585 (08:00-18:00), info@gls-slovakia.sk

Základné informácie

  • V deň odoslania Vašej zásielky s tovarom obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail, ktorý bude obsahovať všetky dôležité informácie o zásielke.
  • V rovnaký deň po vyzdvihnutí zásielky kuriérom Vám dopravca e-mailom potvrdí, že zásielku vyzdvihol a že Vám ju bude nasledujúci pracovný deň doručovať.
  • V deň doručenia ráno Vám dopravca pošle oznámenie, ktoré bude obsahovať telefónne číslo na kuriéra a 3 hodinový časový interval o predpokladanom čase doručenia.
  • V prípade neúspešného doručenia Vám dopravca pošle e-mailové oznámenie o nedoručení zásielky. Prostredníctvom linku v e-maili, môžete zadať náhradné doručenie a to buď v inom termíne, na inú adresu alebo jej preposlanie do Balíkomatu alebo ParcelShopu[4] **.
  • V prípade dobierky, je možné kuriérovi zaplatiť len v hotovosti (nie kartou).
  • Po obdržaní zásielky nezabudnite skontrolovať tovar podľa pokynov uvedených v našich všeobecných obchodných podmienkach.

* Budete potrebovať číslo zásielky, ktoré ste obdržali v potvrdzovacom maili alebo SMS
** Zásielku uskladnenú v Balíkomate alebo v ParcelShope je nutné vyzdvihnúť najneskôr
do 3 pracovných dní, inak bude vrátená k nám

Doručenie paletových alebo objemných zásielok kuriérom PaletExpress do 24 hodín po celej SR

Oblasť doručenia: celá SR
Lehota doručenia: pracovný deň nasledujúci po dni odoslania zásielky
Dni doručenia: pondelok - piatok
Časové rozmedzie doručovania: 08:00-17:00 (presný výber času nie je možný)

Poplatky za doručenie

Poplatok za doručenie podľa spôsobu platby

Cena bez DPH

Cena s DPH

Poplatok za dopravu pri platbe vopred

9,90 €

11,88 €

Poplatok za dopravu pri platbe na dobierku (t.j. dopravné + poplatok za dobierku )

11,90 €

14,28 €

Možnosť sledovania zásielky: web PaletExpress
Informačná linka dopravcu*: webmail PaletExpress

Základné informácie

  • V deň odoslania Vašej zásielky s tovarom obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail, ktorý bude obsahovať všetky dôležité informácie o zásielke.
  • V nasledujúci pracovný deň Vám bude kuriér zásielku doručovať.
  • Kuriér zabezpečí vyloženie zásielky na doručovacej adrese (obvykle za pomoci hydraulického čela a paletového vozíka) a odovzdá ju príjemcovi.
  • V prípade dobierky, je možné kuriérovi zaplatiť len v hotovosti (nie kartou).
  • Po obdržaní zásielky nezabudnite skontrolovať tovar podľa pokynov uvedených v našich všeobecných obchodných podmienkach.

* Budete potrebovať číslo zásielky, ktoré ste obdržali v potvrdzovacom maili alebo SMS

Prevzatie zásielky a možné problémy s tým spojené

Aby ste sa vyhli možným problémom pri prevzatí zásielky, doporučujeme nasledovné:

  • Pri preberaní zásielky od kuriéra (ešte za jeho prítomnosti) dôkladne skontrolujte počet kusov zásielky (t.j. balíkov - ak je viac kusová) a ich vonkajšiu neporušenosť. Ak nesúhlasí počet kusov zásielky, alebo je poškodený vonkajší obal zásielky (t.j. kartónová krabica, lepiaca páska alebo obalový materiál) resp. samotný tovar, môžete odmietnuť prevzatie zásielky. Môžete taktiež prevziať takúto zásielku, je však dôležité, aby ste všetky zistenia týkajúce sa neúplnosti alebo poškodenia zásielky písomne uviedli v potvrdení o prevzatí zásielky a ihneď nás o tom informovali.
  • Po prevzatí zásielky tovaru od kuriéra (po jeho odchode) tovar čo najskôr vybaľte a skontrolujte jeho úplnosť a neporušenosť podľa priložených dokladov (faktúry alebo dodacieho listu, prípadne návodu na obsluhu, obsahového listu a pod.) a o prípadných nezrovnalostiach alebo vadách nás ihneď informujte.